wtorek, 26 marca 2013

Hejjołłł :)

No cześć pytanie kto był na Justinie w Łodzi ? haha no wiecie ja byłam... w internecie. Słuchałam w nocy muzyki a tu nagle przenoszą się do Łodzi i wgl. taka jedna mówi ,,aaaaaaaaa mam ręcznik Justinaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaa'' i wgl. ja się z tego śmiałam ,ok ale przejdźmy do dzisiejszego dnia pierwszy był W-F Gabrysia jak zawsze miała focha że tańczymy, że mamy koszykówkę i nie gramy w nogę, denerwuje już mnie ona a dzisiaj na projekcie znowu miała focha bo chciała mieć patyka jako wskaźnik czy coś takiego ,więc mówimy z Pawłem żeby go odłożyła a ona już się obraziła na nas ,że nie ma patyka  i dostaliśmy czyli ja , Paweł i Kornelia ocenę 6 :) ciekawe co Gabrysia dostała a po projekcie mówię do Korneli i Bernatki że może sobie tego patyka w dupę wsadzić ,sorry za słownictwo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz