poniedziałek, 8 kwietnia 2013

relacja z dzisiejszego dnia C=

Osz ta głupia szkoła ! Zdenerwowała mnie już dzisiaj ta babka z przyrody z resztą denerwuje mnie na każdej lekcji -,- Na szczęście jutro tylko dwie lekcje na których trzeba myśleć a pozostałe dwie to w-f no i jeszcze dwie lekcje projektu będzie luzik :) Tak jak Natalia też byłem dzisiaj w Oławie ale u okulisty, chyba z godzine tam siedziałem i trzy razy lekarz dawał mi krople do oczu a po wyjściu na słońce po tych kroplach tak w oczy raziło, że masakra :P Też kupiłem dzisiaj składniki na naszą wspólną sałatkę owocową, którą będziemy robić w środe na technice, jak pani to bedzie próbowała to chyba rzygnie, ale tęczą xd Do domu wróciłem koło 19:00 okazało się, że nic na jutro nie musimy robić to włączyłem lapka i gram :) Z racji, że Natala dodała swoje zdjęcie wczoraj to ja dodam swoje dzisiaj :P



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz