czwartek, 4 kwietnia 2013

Po wszystkim

Dzisiaj wstałam o 7:50 i się ubrałam i takie tam. Więc już po wszystkim miałam stresa bo wgl. baby się na mnie patrzyły co ja robię boże. Trochę było trudno ale trochę uspokoiło mnie ostatnie zadanie bo napisałam prawie na całą stronę, od końca zostało mi 2 linijki. Ale z niego ułom boże jeszcze o 23 do mnie dzwoni aa bo to już było po meczu aha rozumiem hehe :)
Potem byłam z mamą u Pawła i pograliśmy sb w simsy no może ja ''pograłam''
Teraz to siedzę na fb i śpiewam na ising hahaha tak śpiewam :)

3 komentarze:

  1. Super bloog.
    Obserwuje i licze na cb! :D
    http://martynkabloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też pisałam i się nie denerwowałam :) Ostatnie zadanie też napisałam na całą strone ,ogółem dobrze mi poszło

    Obserweuje i licze na rewanż :)

    zapraszam :

    Http://Lamyporady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń