sobota, 29 czerwca 2013

20 faktów o mnie

Dzisiaj postanowiłam napisać 20 faktów o mnie miłego czytania :*

1.Mam psa i kota
2.Wchodzę na różne czaty xd
3.Poznaję kolegów przez właśnie czaty
4.Lubię jeść te ciasto do naleśników ♥
5.Beti mi nie pozwala ścinać włosów :(
6.Boję się jej :*
7.Mogę spytać wszystko o mamę
8.Boję się pająków
9.Mój kolor włosów to ciemny blond
10.Mam niebieski kolor oczu :)

11.Bardzo lubię plażę :)
12.Mam kolegę ,który jest bi ;)
13.Mam tumblr'a
14.Boję się horrorów jeśli są straszne xd
15.Lubię się przytulać ^^
16.Jestem brzydka
17.Będę miała kuzyna Filipa :D
18.Lubię pierogi z mięsem ;)
19.Nigdy już nie zjem kolorowych pierogów 
20.Miałam lewą i prawą rękę w gipsie :D
To już na tyle pytajcie na asku lub komentarz :) 


4 komentarze:

  1. Dlaczego ta beti od ciebie odgapiła ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlaczego akurat odgapiła ? Może miała taki sam pomysł,może chciała a nie od razu odgapiła !

      Usuń