piątek, 30 sierpnia 2013

jeszcze tylko 3 dni :(

ale te wakacje szybko zleciały, czuje sie jakby minęły 2 dni od zakończenia roku szkolnego a tak naprawdę to już dwa miesiące. byłem w tym roku na obozie nad morzem w Lubiatowie było świetnie no i jeszcze oczywiście w Oławie prawie całą resztę wakacji :) och trzeba kupować rzeczy do szkoły nawet książek jeszcze nie mam xd nie mam niestety zdjęć bo są na innym aparacie, ale jak znajdę to wrzucę :) miłego dnia życzę ;) 

Macie naszą fotkę jeszcze z czerwca XDD

3 komentarze:

  1. Lool. Tez nie chce do szkoły ._. i tez się tak czuje.. xd

    mogę liczyć na komentarz w nowym poście?
    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ani się obejrzysz i znowu będą wakacje:) pewnie, że obserwujemy, już się dodałam , zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń